Полека се приспособуваме на оваа привремена реалност, и наоѓаме начини како да ја оптимизираме моменталната ситуација.
Ова се советите од нашата членка:
- Креирајте база на клиенти – Добро е да имате средена база на клиенти со кои сте работеле. Oва ќе ви помогне да одржувате добра врска со клеиентот, како и да размислувате стратешки анализирајќи ги податоците за клиентите.
- Направете back up на документите и креирајте ефикасна дигитализациија – Замислете колку ќе беше секојдневното работење поедноставно, доколу сите документи Ви се добро категоризирани и достапни за пребарување од секаде. Спремете се за работење од канцеларија и дома во иднина, со креирање на дигитална архива. Ultima Records Management е алатка што може да Ви помогне во овој чекор.
- Средете ја Вашата електронска пошта – Направете систем за организација на Вашите е-мејлови за да не пропуштате важни пораки меѓу купот на останати персонални и промотивни е-мејлови.
Разбираме дека можеби ова не е вистинското време за нови
инвестиции, затоа предложивме активности за кои единствената инвестиција е
време. Во овој период ви нудиме бесплатно користење на Ultima Records
Management за да овозможите електронски пристап до документите, сега и за во
иднина.
Работиме од дома, но тука сме за Вас за сите прашања и
обуки.
Со Ultima Records Management можете да ги организирате сите документи со еден клик .
- Софтвер за архивирање и управување на со електронски и физички документи
- Безбеден онлине пристап
- Согласно закон за архивско работење
Линк до апликацијата