10.04.2020

ИКТ решение за дигитално работење од дома на компанија членка, ДУНА

Полека се приспособуваме на оваа привремена реалност, и наоѓаме начини како да ја оптимизираме моменталната ситуација.

Ова се советите од нашата членка:

  • Креирајте база на клиенти – Добро е да имате средена база на клиенти со кои сте работеле. Oва ќе ви помогне да одржувате добра врска со клеиентот, како и да размислувате стратешки анализирајќи ги податоците за клиентите. 
  • Направете back up на документите и креирајте ефикасна дигитализациија – Замислете колку ќе беше секојдневното работење поедноставно, доколу сите документи Ви се добро категоризирани и достапни за пребарување од секаде. Спремете се за работење од канцеларија и дома во иднина, со креирање на дигитална архива. Ultima Records Management е алатка што може да Ви помогне во овој чекор.
  • Средете ја Вашата електронска пошта – Направете систем за организација на Вашите е-мејлови за да не пропуштате важни пораки меѓу купот на останати персонални и промотивни е-мејлови. 

Разбираме дека можеби ова не е вистинското време за нови инвестиции, затоа предложивме активности за кои единствената инвестиција е време. Во овој период ви нудиме бесплатно користење на Ultima Records Management за да овозможите електронски пристап до документите, сега и за во иднина. 

Работиме од дома, но тука сме за Вас за сите прашања и обуки. 

Со Ultima Records Management можете да ги организирате сите документи со еден клик .

  • Софтвер за архивирање и управување на со електронски и физички документи
  • Безбеден онлине пристап
  • Согласно закон за архивско работење

Линк до апликацијата

Пријави се за нашиот newsletter

и добивај информации од Масит